A két év garancia minden elemre vonatkozik?

A garancia nem érvényes az alábbi körülmények között:

  • A termék(ek) a hiányos karbantartás miatt sérült(ek) meg;
  • A termék(ek) egy harmadik fél által sérült(ek) meg;
  • Számla dátuma megváltozott, vagy meghamisították;
  • A termék(ek) a gondatlan használat miatt sérült(ek) meg (például nem követte a felhasználói kézikönyv utasításait);
  • A termék(ek) szándékosan, vagy súlyos gondatlanság miatt sérült(ek) meg;
  • A termék(ek) külső tényezők miatt sérült(ek) meg, mint például a kedvezőtlen időjárási körülmények (például villámcsapás);
  • A termék(ek) túlmelegedt(ek) központi fűtésnek vagy más, a javasoltnál erősebb hőforrásnak kitéve;
  • A termék(ek) nedvességnek, extrém melegnek, extrém hidegnek vagy napfénynek kitéve sérült(ek) meg;
  • A harmadik fél által okozott károk közvetlen következményeként felmerülő javítási költségek nem téríthetők meg, beleértve a villanyszerelési díjakat is;
  • Nem LED izzókra nem vonatkozik a garancia.

Ha segítségre van szüksége vagy kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Vegye fel velünk a kapcsolatot:

A következő nyitvatartási időben vagyunk elérhetőek:
  • Hétfőtől péntekig 09:00 - 17:00