Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Nem elégedett a megrendelt termékével? Semmi gond, bármikor visszaküldheti termékét a lampaesfeny.hu részére. Miután átvette a megrendelt terméket, 30 napos áll rendelkezésére, hogy regisztrálja a termékét visszaküldésre. Ezt könnyen megteheti a visszaküldési portálunkon.

Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, gondoskodjon arról, hogy az eredeti állapotában és csomagolásában (amennyire csak lehetséges) küldje vissza nekünk.

Kérjük, ne feledje: a készletben kapható termékek csak hiánytalanul küldhetők vissza.

 

 

A visszaküldés regisztrálásához csak a rendelés azonosítószáma és azemail cím szükséges. Ezután kiválaszthatja a visszaküldhető tételeket, és az Ön e-mail-címére azonnal küldünk egy szállítási címkét. Ezzel a címkével egy UPS ponton keresztül küldheti vissza csomagját. 

Megrendelése visszaküldését költségek terhelik. Ez a költség automatikusan levonódik a visszatérítés összegéből a visszatérítés regisztrálása után. Tudjon meg többet fenntartható visszaküldési politikánkról és arról, hogy miért kell fizetnie a visszaküldés postaköltségét.

 

Probléma merült fel a megrendelésével kapcsolatosan?

Ha egy terméket helytelenül szállítanak, vagy az sérült vagy hibás, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Kérjük, küldjön fényképet és/vagy leírást a sérülésről vagy hibáról. Hibás vagy sérült termék esetén visszatérítjük a szállítási költségeket. Küldje el visszaküldeni kívánt termékét a Smaragdweg 52, 5527 LB Hapert, Hollandia címen található raktárunkba.

Ha segítségre van szüksége vagy kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Vegye fel velünk a kapcsolatot:

A következő nyitvatartási időben vagyunk elérhetőek:
  • Hétfőtől péntekig 09:00 - 17:00